piątek, 20 kwietnia 2012

Nowy pomysł.

Ostatnio musiałam odpocząć od sutaszu. Zakupiłam parę potrzebnych korali  i  sznurków i oto co powstało:

 Bransoletki na bazie sznurka gorsetowego - ładny i błyszczący -dodałam  agat,  ceramikę i troszkę metalowych elementów. Bardzo łatwo się je robi i jedna juz nawet ma właścicielkę, tylko czeka na kolczyki.



... ale żeby nie było że zapomniałam o sutaszu - jeszcze jedne kolorowe kolczyki- na poprawę nastroju bo na mazurach pada....



To będzie długi post jak na moje zdolności bo troszkę się tego skumulowało - jeszcze zamówienie i wymianka :

Kolczyki szmaragdowo - pomarańczowe "wyjściowe" :) dla p. Justyny - pozdrawiam.


Prywatna wymiana z  Eweliną z bloga "Biżuteria autorska Pendeloque" - dostałam bardzo ładne bransoletki, równiutko wykonane i herbatki, które nie załapały się do zdjęcia  :)


Ja wysłałam drobny komplecik :



31 komentarzy:

  1. Ale cudowności narobiłaś ;D Piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka i bransoletki bardzo ładne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności!Wszystko piękne ale wymiankowy komplecik podoba mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bransoletki, cudnie wyglądaja z tymi ceramicznymi koralikami i sznurkiem gorsetowym, sutasz bardzo kolorowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście mój komplet jest najładniejszy i najcudowniejszy i nie oddam go nikomu:). Bardzo, bardzo dziękuję za wymiankę:)
    PS. Odpisałam Ci na maila, nie wiem dlaczego poprzedni nie d0szedł:(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki super, sutaszki też, zwłaszcza szmaragdowo-pomarańczowe. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoj, nie próżnowałaś! Przepiękne kolczyki szmaragdowo-pomarańczowe, co za nietypowe połączenie kolorów! Wyszły rewelacyjnie... Wymieniłaś sie na bajeczne bransoletki ;] Z resztą ta jasnoniebieska Twoja jest rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne mi zapomniałam.... bransoletki są świetna a sutasze cudne- te kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletki są cudne - nie mogłam oderwać od nich oczu..och i ach i tak na przemian.Pozdrawiam Ewa:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te bransoletki coś nowego w twoim wykonaniu.
    A kolczyki sutasz bardzo ładne - mam słabość do sutaszu....
    Pozdrowienia.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kolorowe kolczyki sutaszowe, takie optymistyczne i wiosenne. Tak dokładnie i starannie wykonujesz swoje prace aż mi patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarno-fioletowy komplet zjawiskowy. Fiolet pod osłoną nocy wygląda nieziemsko. Bardzo uwodzicielskie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne bransoletki. Bardzo podobają mi się też kolczyki szmaragdowo-pomarańczowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te bransoletki, dokładnie takie jak lubię :)Można ubrać tak zwane "byleco" dodać kolor i już:D

    OdpowiedzUsuń
  16. bransoletki świetne....a sutasz cudo...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności się tu Ciebie naoglądałam ! Wszystko b.mi się podoba.Zdolna kobitka z Ciebie.Będę zaglądać na Twojego bloga z wielką przyjemnością.Też pomalutku przymierzam się do sutaszu ;-)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Por qué siendo yo seguidora de este blog no veo tus entradas, me estoy perdiendo verdaderas bellezas. Lo siento, acostumbro a comentar a todos mis blogs pero me gustaría saber el por qué, quizá blogger esté actuando de nuevo.
    Me encantan tus piezas!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewa, obdivujem tvoje práce. Posielam ti ocenenie tvojho blogu ;)
    http://allak-ajka.blogspot.com/2012/05/ocenenie-od-janky.html

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo piękne kolczyki pomarańczowo-zielone! świetne zestawienie kolorów! brawo!

    OdpowiedzUsuń