czwartek, 9 maja 2013

Kolorowo i cieplutko

Kolorowy komplet z agatem



 

29 komentarzy:

  1. Jakie bajeczne kolory! Aż mi się weselej zrobiło jak zobaczyłam Twój komplet jest prześliczny. Powiem szczerze, że nie lubię niesymetrycznych kamieni, ale tym razem w ogóle mi to nie przeszkadza. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykły ten komplecik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agaty są cudownym kamieniem,piękne wykonanie,neony są w modzie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory :) Od razu się człowiekowi humor poprawia :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://sutasz-littlelamb.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kolorystyka! Bardzo na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne kolorki :) i śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie oglądałam Twoich prac ale dziś nadrobiłam zaległości :)
    Twoje prace niezmiennie zachwycają :)
    Aż troszkę zatęskniłam za robieniem biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory i przemyślana kompozycja :) Bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam również do mnie, narazie raczkuje w świecie sutaszu dlatego tak cenne są dla mnie komentarze osób doświadczonych :)
    -> www.paulina-soutache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny i bardzo energetyczny komplecik! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń